7.Sınıf Sosyal Bilgiler Sayfa 47'nîn Cevapları(Anıttepe Yayınları)


7.Sınıf Sosyal Bilgiler Sayfa 47'nîn Cevapları(Anıttepe Yayınları)
Anıttepe yayınları 3.Ünite 9.Etkinlik Gök Kubbenin Altında Hep Birlikte cevabı,Anıttepe yayınları sayfa 47'nin cevapları, Sosyal Bilgiler Çalışma kitabı cevapları Anıttepe yayınları 7.sınıf sosyal bilgiler çalışma kitabı cevapları,Anıttepe yayınları 7.sınıf sosyal bilgiler çalışma kitabı cevapları oku,Anıttepe yayınları 7.sınıf sosyal bilgiler çalışma kitabı cevapları download,Anıttepe yayınları 7.sınıf sosyal bilgiler çalışma kitabı cevapları ara,Anıttepe yayınları 7.sınıf sosyal bilgiler çalışma kitabı cevapları bul,Anıttepe yayınları 7.sınıf sosyal bilgiler çalışma kitabı 3.Ünite: Türk tarihinde Yolculuk cevapları


Yukarıda Anıttepe yayınlarının Sosyal Bilgiler dersi Çalışma Kitabı cevapları verilmiştir. Ancak cevapların doğruluğu kesin değildir.




Sponsorlu Bağlantılar

28 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi super

Adsız dedi ki...

çook teşekkür ederim saolun

Adsız dedi ki...

YA YAZINIZ Bİ KERE HİÇ OKUNMUYO:( AMA YAZDIĞINIZ NOTLAR ÇOK AÇIKLAYICI :) YAZILARA DİKKAT BİRAZ DAHA GÜZEL YAMAYA GAYRET EDİN LÜTFEN!!!

Adsız dedi ki...

lütfen diğer üniteleride yapmaya çalışın!!!

Adsız dedi ki...

aynen 1 ve 2. ünite ne kadar kolay olsa da bazılarımız o kadar açıklayıcı bir dille ifade edemiyoruz lütfen diğer üniteleri de verin elllerinize sağlık :)

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim sizin saynizde sosyalden 100 aldım mükemmelsiniz devammmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Gerçekten Çok güzel ama biliyorsunuzki herkez birbirin yazısını anlayamaz siz bilgisayardan yazmış olsaydınız daha iyi olurdu ama yinede 9/10 çok güzel aynen böyle devam :).

Adsız dedi ki...

Size çok teşekkür ediyorum çok yardımıcı oldunuz yazınızda gayet iyi süpersinizz!!!! :)

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim,saolun...

Adsız dedi ki...

ayyyyy çok tşkk yhaa çok cool olmuşşş :D:D.d.d

Adsız dedi ki...

yazı okunuyooo anlayana tabiiii :)

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler .sayenizde bütün ödev bitti :)

Adsız dedi ki...

yazı hiç gözükmüyor hiç degilse büyük yazın

Adsız dedi ki...

üzerindeki mavi yazı tamda yazının üzerine gelmese harikaaa olucak !

Adsız dedi ki...

yazınız önemli degil sizin sayenizde yarın + alıcam

Adsız dedi ki...

süper bişey bu muhteşemmmm

Adsız dedi ki...

Gerçekten yazan kişinin emeğine sağlık,düşünüyorum da ne iyi insanlar var gerçekten çok sağolun :)

Adsız dedi ki...

Gerçekten yazan kişinin emeğine sağlık,düşünüyorum da ne iyi insanlar var gerçekten çok sağolun :)

:DDD dedi ki...

ben çok beğendim yha yazılar gayet iyi okunuyo :))))) çok gzlll

Adsız dedi ki...

of ya sanki hayatım kurtuldu sağolun :))

Adsız dedi ki...

çok güzel tşk ederim

Adsız dedi ki...

sonlarda bozmuşsun yazıyı :S

Adsız dedi ki...

Çok saolun kardeşim siz olmasanız biz ne yaparız? Nasıl biter bu kitap... :( D: :D :P

Adsız dedi ki...

açaık soylüyorum sadece 1.üniteyi yapmıştım yarına yetişecekti ve tam 200 sayfa yaptım sabahtan akşama ellerinize sağlık varolun :D

Adsız dedi ki...

BN ÇOK BEGENDİMM ADIM BUSE :D ÇOK GÜZEL Bİ SİTE VE YAAZILARINIZ DA ÇOK GÜZEL OKUNUYOR :D BOŞU BOŞUNA YORUM YAPMAYIN ÇOK DA GÜZEL Bİ SAYFAA NEYSE SAĞOLUUN CINIM BB <333

Adsız dedi ki...

bu siteler çok güzel hazırlayanın eline salık

Adsız dedi ki...

benim hoca bu numaraları yutmuyo

Adsız dedi ki...

):...ÇoK sAoLuN aRtIk DeRsE kAtlYoRuMuM vE hOcAnIn En GöZdE öĞrEnCiSi OlDuM...:)

Yorum Gönder